#1 Skrevet August 23, 2013 (endret) Vurderer å selge Ur Quattroen grunnet plassmangel og frigjøring av kapital til ny bil. Har påkostet den enorme summer det siste halve året, alt er fabrikksnytt fra audi og jeg har vel stort sett kjøpt det siste som er mulig å få tak i. Bilen kan betraktes som 99% strøken, interiør er plettfritt, lakken er plettfri foruten noen bobler på en dør, og noe småplukk under bakfanger bak. Bilen har ettermontert grenrør istedenfor kjipe støpejernsmanifolden. Jeg har akkurat byttet begge oljefilterne og den går nå på agip 10-60 racing olje. I forbindelse med radiator og slangebytte har jeg byttet kjøelveske 3 ganger for å få vekk all gromset som hadde samlet seg i anlegget etter 30år.. Det er verdt å merke seg at bilen er godkjent ombygd fra audi 80 til ur quattro. Alt godkjent i vognkort. Men den kan betraktes som en 100% ur quattro foruten chassinummeret. Du vil ikke få noen overraskelser, alt er 100% profesjonellt utført og det medfølger målepapirer og en bunke med dokumentasjon i forbindelse med godkjenningsprosessen. Bilen er registrert som veteran med alle fordelene dette medfører. Uklipt ledningsnett og fullt fungerende stemmemodul (patricia) Under følger en liste over ting som er byttet det siste halve året (påkostet i allefall 85.000kr) Kan også medfølge en hel haug med deler. Til nå er det byttet følgende (alt fabrikksnytt): Bensinmengdemåler Innsprøytningsdyser Bensinpumpe (044 pumpe) begge filtere bensinslanger de fleste stålomspunnede slanger i motorrom (får ikke tak i syl 1 og 5) kaldstartsdyse tomgangsmotor control pressure modul alle temperatur sensorer (multitemp, sensor på radiator, kaldstartsdyse sensor) Oljetrykkssensor Åndingsslanger og enveisventil et par vannslanger Luft slanger fra Samco sport servopumpe 4x slanger til servo/bremsesystem bomba Master bremsesylinder Bremsekraft forsterker 2x 034 alu motorfester hoved reflektorer og lyktehus tåkelys bakplate (coupe lista) bremseslanger calippere bak innstegslister girkule diverse braketter Spakstell reg reim og vannpumpe fordelerlokk og rotor pluggledninger og plugger Nye dekaler og folie på bakluke gassdempere på bakluken tetningslist rundt bakluke masse skruer ny rute Bakbremser Sommerdekk Tenningsbakstykke Blinklyshendel Oljekjøler slanger Vinterdekk Nye håndsydde matter i stoff Ny hel alu radiator med alle fester (034) Følgende er byttet til "nye brukte" Spoiler (var lakkert, fått tak i ren gummi nå) Turbo fra k26 til k24 8,5*17" bbs rs felger nylig oppusset med nye skruer bn pipes rustfritt anlegg Fuba elektrisk antenne Azev a felger 8*17" ++ Selges kr 199.000 på azev felgene med vinterdekk + 13.000kr for bbs felgene/dekk + 3.000kr for alle ekstra deler. For mer info se tråd: http://forum.vacn.no/showthread.php?257800-ur-Quattro-1984-modell Bilder av interiør og motor kommer. Hvis interesse kan jeg ta noen fler bilder. Tar bilen med på Rudskogen i morgen hvis det er fint vær, så bilen kan besiktes der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...