Felgbredde og ET spørsmål, 2004 Audi A4 CAB

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sitter å lurer på et nytt prosjekt, tenker da litt på en 2002-2005mod Audi A4 CAB: klø :.

Jeg har hatt en 2004 B6 avant tidligere og den kjørte jeg 9,5"x19" med 235/35-19" ET 35 på hele bilen uten at det subbet eller tok i noe sted.

 

Jeg har luft fjæring til prosjektet så senk er ikke et problem, men jeg lure på:

 

-om man kan få på 10"x19" ET 35 på en slik B6 cab foran og bak uten at det tar i støtdempere o.l.?

(felgene jeg tenker på fines bare i 10" bredde og i ET35 i 5x112)

 

-er det noe forskjell i baksjermene på disse kontra en avant?

 

-noen som har en tornado rød 2002-2005 A4 cab, S-line, sort skinn, 1,8t, automat, lav km å selge meg: haha :?

 

 

 

Kom gjerne med forslag til andre bredder /ET som kan gå i 18" eller 19".

 

( 8,5"bredde og mindre er for tanter og ikke særlig aktuelt....:fy:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10x19 foran på A4 krever mye bearbeiding av skjermene, ville droppet det. 9 tom er vel den beste kombinasjon av kjørbarhet og utseende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10x19 foran på A4 krever mye bearbeiding av skjermene, ville droppet det. 9 tom er vel den beste kombinasjon av kjørbarhet og utseende.

 

Det var bare det at felgene jeg lurer på finnes kun i 10x19 ET 35:o

 

Jeg hadde 9,5x19" ET 35 foran på en 2004 B6 tidligere og de gikk kjempe fint med 45mm senk ute å subbe eller noe, det så pent ut også ut. Jeg måtte kutte litt av plasten i innerskjermen i toppen av hjulbuen der skruen sitter, samt fjerne skruen. Bak var de god plass, men jeg er ikke sikker på om disse cab'ene er like i hjulhusene bak, foran regner jeg med de er lik.

 

Er jo ikke fremmed for å trekke litt i fram skjermen heller, men bak blir de mye styr vis det ikke passer: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var bare det at felgene jeg lurer på finnes kun i 10x19 ET 35:o

 

Jeg hadde 9,5x19" ET 35 foran på en 2004 B6 tidligere og de gikk kjempe fint med 45mm senk ute å subbe eller noe, det så pent ut også ut. Jeg måtte kutte litt av plasten i innerskjermen i toppen av hjulbuen der skruen sitter, samt fjerne skruen. Bak var de god plass, men jeg er ikke sikker på om disse cab'ene er like i hjulhusene bak, foran regner jeg med de er lik.

 

Er jo ikke fremmed for å trekke litt i fram skjermen heller, men bak blir de mye styr vis det ikke passer: klø :

 

Kjenner ikke supergodt til skjermene på A4 B6, men på B5 ville 9,5x19 ET35 med f.eks 235/35 19 subbe mye foran hvis skjermen er nærme dekket. Litt glippe i skjermen hjelper mot subbing, men jeg liker ikke utseendet på biler med felgkanten langt ut, strekte dekk og glippe i skjerm. Selv om man drar skjermene ut, så hjelper det neppe mot subbing med så bredt som 10 tommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke supergodt til skjermene på A4 B6, men på B5 ville 9,5x19 ET35 med f.eks 235/35 19 subbe mye foran hvis skjermen er nærme dekket. Litt glippe i skjermen hjelper mot subbing, men jeg liker ikke utseendet på biler med felgkanten langt ut, strekte dekk og glippe i skjerm. Selv om man drar skjermene ut, så hjelper det neppe mot subbing med så bredt som 10 tommer.

 

Vi får se hva det blir til, jeg personlig synes litt dekk strekk kan vær tøft på enkelte biler under enkelte omstendigheter. Jeg liker også rette dekksider men alt til sitt bruk. Tanken med dette oppleget var breie konkave hjul, luftfjæring og noe dekkstrekk. 9,5" var tanken men så fant jeg noen felger jeg likte som kunn fåes i 10" bredde og da ble det litt spekulasjoner Men siden jeg omtrent ikke har sett en slik A4 cab på nermere hold kjenner jeg ikke så mye til de, men vi får kjøpe en å prøve hva som går...: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.