#1 Skrevet August 24, 2013 Er det noen som har eller vet hvor man kan kjøpe smøre/fettkoppen som skal være på hjulnavet ? min var borte når golfen ble kjøpt og nå har jeg fått eu merke på at det er tørt/ulyd i hjullager der fettkoppen mangler. alle forslag er hjelpende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2013 Er det noen som har eller vet hvor man kan kjøpe smøre/fettkoppen som skal være på hjulnavet ? min var borte når golfen ble kjøpt og nå har jeg fått eu merke på at det er tørt/ulyd i hjullager der fettkoppen mangler. alle forslag er hjelpende Det har fulgt med når jeg har kjøpt nye hjullager hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2013 Møller hadde nye for litt siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2013 Kjøpte mine på Møller. Koster ikke store summen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...