#1 Skrevet August 24, 2013 God kveld! Fikk den kjekke nyheten i går mens jeg lå på strannen i spania: "Bilen din er blitt ramponert av to tvillinger på 8 år..de har teint med sten på hele venstre siden, hvertfall.. Faren har komt å beklaget seg til meg.. Hvordan gikser vi saken videre? Hilsen svigers.." Sitter nå på flyet hjem for å se kunstverket.. Jeg ringte forsikringa å meldte ifra om herverk på bil uten kjennskap til omfang.. Venter på svar hva de dekker.. Har noen tips/erfaringer hvordan jeg skal gå frem videre? Hilsen en med ødelagt ferie.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2013 Vanlig er at innboforsikringen til foreldrene dekker dette, men det er kun opp til en viss sum. Lurer på om det er 10k pr hode. Det er bare å melde inn skade på vanlig måte, og for guds skyld, skriv skademelding og ta rikelig med bilder. Og bruk merkeverksted/merke tilknyttet verksted for taksering. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2013 I utgangspunktet er foreldre eller foresatte ansvarlige for opp til 5000,- for hver skade barna utfører. Ellers er det lurt slik som Frederik skriver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2013 Takk for svar, akkuratt landet så får gå igang med kamera og papirarbeidet i morgen! Igjen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...