#1 Skrevet August 24, 2013 noen som har byttet ut pærene sine på en vw golf 7.. vil bytte sånn at det blir mer likt parklysene. takk på forhånd;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2013 Jeg ville unngått xenon i tåkelysene da du kan være uheldig å ødelegge reflektorene og få forstyrrelser i det elektriske i bilen. Et godt alternativ er GP Thunder 7500k som vil matche LED-lysene pent: http://www.ebay.com/itm/GP-Thunder-II-7500K-H11-Xenon-Light-Bulb-55W-White-SGP75-H11-/161090833032?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2581c30a88&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2013 Tusen takk.. da prøver jeg de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2013 Evt LED pærer av god kvalitet med motstand så slipper du feil meldinger etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2013 Hvordan oppfører xenon og led i sprederene/rånelysene når disse skrur seg på når man setter på blinkelyset eller kjører litt sakte? Nå har jeg vanlig halogen og de går jo på og av med "rolig" dimming. Vil xenon/led gjøre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2013 Er det h11 i tåkelysa på vw golf 7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2013 Er det h11 i tåkelysa på vw golf 7? Nå vet jeg ikke hvilken motor du har så jeg tok utgangspunkt i 2.0TDi og den har ifølge Osram sin pæreguide H11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2013 ja okay. dette er en 2.0tdi;) takk får det bjørn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...