#1 Skrevet August 25, 2013 Heisann! Hvem har tenkt seg til Rudskogen til helga?? Reiser selv tidlig fredag morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2013 Passer desverre ikke for meg, skal jobbe i helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2013 For å få fri i helga må konepone få fri på fredagskvelden;). Jeg reiser derfor på lørdag morgen/formiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2013 Skulle vist en tur til London, så passer jo ikke som vanlig..... Ha en god tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2013 Jeg reiser fra bamble etter jobb på fredag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2013 Jeg reiser i morgen tidlig via Sverige. Camper der hele helgen. Om vi skulle finne på å samle telemarkingene på campen så treffes jeg på 99318775 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 30, 2013 Bare levere kids'a i barnehagen om en liten time så er jeg good to go:) Snakkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...