#1 Skrevet August 25, 2013 Front plate og panser er borte. Mye bra deler igjen. Skjermer er ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2013 Trenger taklista som er poppet i kanten over dørene. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2013 Takluke med vipp ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2013 Dem har jeg ja.kanskje ikke det letteste å sende da, har de fremste på h/v side den bak og skjøter må jeg ha på min. - - - Updated - - - Ja er takluke med vipp, skal skjekke hvordan den er jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2013 Da er jeg intr. Mener den skal passe på golf 2 sann jeg får vipp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2013 nei ikke noe greie å sende. Må se om vi finner på noe lurt.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2013 Fjørbeina foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...