#1 Skrevet August 25, 2013 Igår begynte bilen å oppføre seg veldig rart. Når jeg trår gasspedalen helt i bånn, begynner den å lugge/fuske noe veldig. Hvis jeg trår gasspedalen sakte innover så skjer ikke dette... Kan det være at noen vakumslanger som har hoppet av, eller en coil som har ryket? Det er en Audi A3 1.8 Turbo, 1998 modell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2013 Er stor sansynlighet på at det er en av coilene ja.. Tror du kan se dette vis du leser av feillagerert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2013 Skal få gjort det, har også lest at det kan være N75 som surrer. Altså magnetventilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2013 Nå har jeg byttet N75, luftmengdemåler og kjøpt en coil å prøvd alle sammen for å se om det var en som hadde ryket. Byttet først en, men uten noe hell. Så byttet jeg over til nummer to, og da gikk den som bare det ganske lenge. Men etter 1 time etter jeg hadde satt fra meg bilen, så var den like ille igjen.. Jeg har også tatt diagnose på bilen, men der kom det ikke opp noe feil. Noen som har et forslag på hva dette kan være? Eller hatt lignende problem selv. Dette skjer altså kun når bilen blir varm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2013 Prøv plugger du min var også slik byttet disse og borte. 150-180kr for 4 stk for NGK BKR7E. Disse er en grad kaldere en org og er fine på chippa bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2013 Prøv plugger du min var også slik byttet disse og borte. 150-180kr for 4 stk for NGK BKR7E. Disse er en grad kaldere en org og er fine på chippa bil. Kjøpte nye plugger, funket som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...