#1 Skrevet August 25, 2013 Har nettopp kjøpt en Audi A4 b8 2008 med 20" felger i 10,5" et 42 foran og bak. Det som er gjort nå er at han har justert camber`n så mye for å få hjulet innenfor hjulbuen att det sliter mye på innsiden. Det jeg lurer på er om det passer bedre me 20" felger i 9" et 42 foran og bak? Sånn at jeg får mer normal camber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2013 Har nettopp kjøpt en Audi A4 b8 2008 med 20" felger i 10,5" et 42 foran og bak. Det som er gjort nå er at han har justert camber`n så mye for å få hjulet innenfor hjulbuen att det sliter mye på innsiden. Det jeg lurer på er om det passer bedre me 20" felger i 9" et 42 foran og bak? Sånn at jeg får mer normal camber. Ja mye bedre, 10,5 ET42 bygger for langt ut foran, 9 tom ET35-40 er bedre. Vet ikke hvordan dekk dette blir, men ville gått for 255/30 rund baut eller 245/30 foran og 285/25 bak, selv om det sikkert kan subbe litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2013 Evnt kan du heve bilen litt å juster alt til normal camber:) Det er jo bare justert sånn for sikkerhets skyld på den bilen, hjulstilling foran er jo riktig.. 9" er for pinglete på b8;) det er jo felgene som gjør disse bilene pen! Såklart er alt smak og behag, hehe:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...