#1 Skrevet August 25, 2013 (endret) opprydding i boden så selger det meste jeg ikke har bruk for. 3stk orginale insugslange fra turbo til lmm. 300pr stk er ingen synlige sprekker som jeg klarte og se. 1 sett nye hvite blinkelys til a6/s6 muligens det passer 100/s4 og? 400,- ratt hendel med cruise controll usikker tilstand men funket da det ble tatt av bilen for en stund tilbake siden. 500,- 1stk tomgangsregulator så veldig bra ut . 400,- insugslange fra ic-innsug. 400,- ser veldig bra ut og er uten sprekker. rørgate fra michelin slange til slangen fra under turboen. 200,-? 1sett spel som er elektrisk. selve glasset ser veldig bra ut . men er små riper på speilhus. 400,- 1 par svarte rails. er litt merker på de. følger med skruer. 700,- 1 par chrome rails ser bra ut, vanlig slitasje siden det har blitt brukt takstativ på disse. 1000,- 1stk 20vt coil deksel.uten for mange riper. 500,- 2stk orginale ic treng kun en vask . de skal være tett og fin så 400 kr pr stk. 1 par chrome speilhus stor+liten 300,- orginal wastegate som har rullet 200 km ca og fungerer fint. 1000,- svart rollo lite slitasjer 800,- tre interiørlister telte opp 14 deler her så tror det er flere av samme her. 500? perfekt for de som vil foliere eller lakke listene inne i bilen- om noen mener at jeg har priset feil og slikt så tar jeg imot bud. setter pris fordi ellers blir tråden stengt. frakt kommer i tillegg.er villig til og sende alt jeg selger. begge ratt er solgt. bilder her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2013 sorry for en haug me spam her.. men kun 4 bilder på post fant jeg ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2013 byr deg 1000 kr totalt for begge rattene med frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2013 Kjøper innsug slangen din for 400 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...