#1 Skrevet August 26, 2013 (endret) Jeg har en 99 avant med mørke baklykter som jeg ønsker å bytte i noen vanlige røde - noen som vil bytte, even steven? Gjerne noen i Oslo, så jeg/vi slipper å sende det i posten. Gi meg en pling, enten på 986 60 788 eller på aaronaes@mac.com Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2013 har noen fra en 96 avant vanlig røde... men de befinner seg i nord troms.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2013 Var du keen på å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2013 ja kunne vært greit med litt forandring. har du bilde av lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2013 Ikke ideelt men det er det jeg beste jeg har. Har du bilde av dine? Vil de passe? Mine er facelift.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2013 Kan godt bytte disse i de originale jeg har ligende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2013 Har du bilde av disse lysene, gjerne litt close? Hvordan stand er de i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2013 Har ikke bilde av de aktuelle, men de er helt like disse: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=43631137&reference=2013/8/vertical-3/27/7/436/311/37_1085069506.jpg De er hele og fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2013 Dårlig link, ser ingen bilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 28, 2013 Begge er hele og pene. Bilde av den ene aktuelle lykten: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 29, 2013 Er disse originale? Ser etter de som er røde med hvit senter, dine ser ut som de er litt mørkere der det skal være hvitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 29, 2013 Disse er originale ja. Men faceliftlyktene har hvitt parti ved ryggelyset, mens disse som er pre-facelift er mørke ved ryggelyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 29, 2013 (endret) Ah jeg trenger i så fall facelift lykter! Noen som har noen originale facelift baklykter de vil selge meg? Du kan til og med kjøpe de jeg har hvis du vil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...