Hvordan fjerne Kamei styling på front lys?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en fantastisk '99 A4 Avant men den kom med Kamei eyelids på, noe jeg vil fjerne. De virker til å være limt på ganske godt, men jeg vil ha de av. Alternativet er å finne noen som vil ha de og bytte lykter med meg?

 

Hjelp meg!

 

Takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hårføner, evt varmpistol, så varmer du opp limet nok til at du kan fjerne "problemet" ;) Pass på å ikke varme lykten såpass at det kommer brennmerker på glasset..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, det høres tricky ut - har ingen varmepistol da. Skal prøve å få lånt en hårføner. Lysene er ekstremt rene, så det er risky å varme de opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hårføner blir ikke varm nok (ganske sikker iallefall) til å skade. Men greit å bevege den hele tiden :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hårføner blir ikke varm nok (ganske sikker iallefall) til å skade. Men greit å bevege den hele tiden :-)

 

Okay, skal se om jeg tør dette. Evt blir det å rocke eyelids i vinter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men har du glass eller plastikk i lykteglassene? Hvis det er glass så kan du jo kjøre på med mye rart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de er glass, må ned i kjelleren og dobbelsjekke før jeg sier at jeg er sikker..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt om du ikkje har varme så kan du vel bruke tapetkniv, legge bladet bakom og skjære limen?

 

Så dra vekk det som gjenstår av lim for hånd\rensemiddel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

riv av øyelokka...om det er glass skader du ikke glasset..

 

limrester fjerner du med citrusspray fra f.eks biltema..

 

eller kjøp "geitost rondell" på biltema sett på drillen...bruk forsiktig og ikke hold på samme plass lenge og hold den i bevegelse.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt tapetkniv til og få bort øyelokk med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier og bruke fiskesen til å kutte de av med! :) Funker veldig bra drar bare sena frem og tilbake som en sag og så fjerner du limrestene med citrusrens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering: lysene er faktisk plast, selv om det så ut som glass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hårføner og fiskesen/tanntråd, så kommer de nok av uten problemer :)

 

Trenger også noe citrusrens/label off for å fjerne limrester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.