#1 Skrevet August 27, 2013 (endret) Da jobbes det med å montere Westfalia hengerfeste på familiebilen og i den forbindelse har jeg støtt på et problem som snart går meg på nervene: Hvordan løsner man terskelbaskyttelseslista i baklukeåpninga uten at denne blir maltraktert? Jeg regner med at den sitter med klips og har forsøkt å dra både framover og bakover og den sitter fremdeles dønn. Dette brenner litt, fordi det er denne bilen som skal trekke Einser-Golfen jeg skal bruke på Rudskogen til helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2013 (endret) Trodde disse bare var limt.. På min er det iallefall bare sånn klar plastikk som beskytter, er ingen hull til noe klips under.. EDIT: Sorry, litt rask når jeg leste.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2013 På min er det et blankt metalldeksel. Jeg får prøve å føre en kniv under den og føle meg fram til hva det måtte være. Ulempen er at det garantert ligger kabelstrømpe til det høyre baklyset der, så jeg må være forsiktig (selv om tålmodigheta begynner å bli relativt tynnslitt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2013 (endret) Da har jeg funnet ut at den er festa med fire klips og at det bare er å bryte den forsiktig av med en brei skrutrekker. Så da er det bare å begynne å jobbe:) https://www.sgaf.de/node/90628 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...