#1 Skrevet August 27, 2013 Heisann! Jeg har en A6 2.7 TDI Quattro,2006 mod. og lurer på om det er noen her som vet hvordan man restarter MMI systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2013 Trykk ned samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2013 Takk for hjelpen! Har problemer med at volumknappen ikke virker når jeg trykker på den for å pause eller slå av MMI'en! Fikk da beskjed av Møller Trondheim om å prøve å restarte! Men det ble ikke noe annerledes.. Noen forslag? - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2013 Det finnes oppdateringer til MMI. Verdt å prøve:) Eller så er betjeningspanelet defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2013 Hvor finner jeg oppdateringer? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2013 (endret) Enten hos møller eller hos internetten. Hei forresten og velkommen i klubben! *vinke* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2013 Haha, det kan hende jeg kjennern fra før.. Beklager om du fikk et akutt mindreverdskompleks, jeg skal redigere innlegget mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2013 Haha, det kan hende jeg kjennern fra før.. Beklager om du fikk et akutt mindreverdskompleks, jeg skal redigere innlegget mitt Haha nei det var veldig morsomt, satt kaffen i halsen, ikke helt noe jeg forventet å lese... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 28, 2013 (endret) Hei hei,takk for det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2013 Hei igjen! Har da fått bekreftet fra Møller i dag at bjeteningspanelet er defekt! Det måtte selvsakt bestilles fra fabrikk.. Men skal få fixet det om en 14 dagers tid,nais! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2013 Hva koster noe slikt, da? Garantisak kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2013 Garantisak for mitt vedkommende ja! men kostet vist sånn ca. 10k... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...