Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en A6 2.7 TDI Quattro,2006 mod. og lurer på om det er noen her som vet hvordan man restarter MMI systemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen!:) Har problemer med at volumknappen ikke virker når jeg trykker på den for å pause eller slå av MMI'en!

Fikk da beskjed av Møller Trondheim om å prøve å restarte! Men det ble ikke noe annerledes.. Noen forslag?:)

- - - Updated - - -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes oppdateringer til MMI. Verdt å prøve:) Eller så er betjeningspanelet defekt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor finner jeg oppdateringer? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten hos møller eller hos internetten. :) Hei forresten og velkommen i klubben! *vinke*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, det kan hende jeg kjennern fra før.. Beklager om du fikk et akutt mindreverdskompleks, jeg skal redigere innlegget mitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, det kan hende jeg kjennern fra før.. Beklager om du fikk et akutt mindreverdskompleks, jeg skal redigere innlegget mitt :)

Haha nei det var veldig morsomt, satt kaffen i halsen, ikke helt noe jeg forventet å lese... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei,takk for det!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!:) Har da fått bekreftet fra Møller i dag at bjeteningspanelet er defekt!:P

Det måtte selvsakt bestilles fra fabrikk..:P Men skal få fixet det om en 14 dagers tid,nais!: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster noe slikt, da? Garantisak kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantisak for mitt vedkommende ja!;) men kostet vist sånn ca. 10k...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.