Anbefalte innlegg

Hei!

På min s2 cupe så fungerer ikke sentrallåsen, men nå tenkte jeg å ordne opp dette etter 5 mnd med irritasjon!

 

Noen som har noen anelse på hvor feilen kan ligge? Og om det er noen vanlige feil? Hvordan jeg kan sjekke her?

 

Mvh Emil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan fungerer den ikke? Dersom du låser på førersiden med nøkkel, døren låses og du ikke hører noe er gjerne problemet elektrisk. Det er nemlig luftstyrt sentrallås på disse bilene. Dvs at det er en pumpe som skaper lufttrykk. Ofte sprekker de slangene, og da går gjerne pumpen en stund etter at du har låst førerdøren.

 

Hvis ikke kan du ta av trekket i førerdøren og sjekke at alle tilkoblinger er hele og at de er koblet på. Neste trinn er å sjekke om det er brudd i kablene fra døren og inn til selve bilen. Ta av dørtrekk og let tak i ledningene under dashen. Frem med multimeter og begynne å måle. Så tar vi det derfra. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.