rs2 oppsett og problemer med chip.

Anbefalte innlegg

Monterte i dag ny map sensor varimap fra 034. samt rs2 chip sett til AAN.

når jeg skulle starte bilen etterpå startet den ikke.

map sensoren virker og blinker 3 ganger som oppsette sier den skal med 3 bar innstiling

jeg byttet og satte tilbake til gamle (MTM 265) boost chip'n da starter bilen som en kule.

så nå står det 034 RS2 fuel chip og mtm 265 boost chip. da starter den i hvert fall.

har studert dette opp og ned i mente. og chipene står rett vei og alle pinnene står korrekt.

vil ikke bilen starte om jeg har fått f-eks chip til RS2 ecu ? de skal være til AAN med rs2 oppsett men bet meg merke i at det kun står RS2 boost på den chip'n som lager kvalme nå.

noen som har peiling på hva det er som kan gjøre dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte i dag ny map sensor varimap fra 034. samt rs2 chip sett til AAN.

når jeg skulle starte bilen etterpå startet den ikke.

map sensoren virker og blinker 3 ganger som oppsette sier den skal med 3 bar innstiling

jeg byttet og satte tilbake til gamle (MTM 265) boost chip'n da starter bilen som en kule.

så nå står det 034 RS2 fuel chip og mtm 265 boost chip. da starter den i hvert fall.

har studert dette opp og ned i mente. og chipene står rett vei og alle pinnene står korrekt.

vil ikke bilen starte om jeg har fått f-eks chip til RS2 ecu ? de skal være til AAN med rs2 oppsett men bet meg merke i at det kun står RS2 boost på den chip'n som lager kvalme nå.

noen som har peiling på hva det er som kan gjøre dette?

Ut ifra det du skriver her, så bytter du på varimap-sensoren og 265 boost chipen? Begge chipene, både boost og fuel skal være montert, i TILLEGG til varimap-sensor. Om chipene er til en ADU har ikke så mye å si, da det er stort sett bensintrykket som er forskjellen fra ADU og AAN.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja alt er montert. men når jeg sitter boost chipen til 034 i bilen sammen med fuel chipen er det dødt. fjerner jeg boost chipen og sitter kun den gamle mtm boost chipen tilbake så starter bilen. har hatt en lang samtale med 034 motorsport og de har konkludert med at det er problemer med chipen. så nå venter jeg på nytt sett fra de :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja alt er montert. men når jeg sitter boost chipen til 034 i bilen sammen med fuel chipen er det dødt. fjerner jeg boost chipen og sitter kun den gamle mtm boost chipen tilbake så starter bilen. har hatt en lang samtale med 034 motorsport og de har konkludert med at det er problemer med chipen. så nå venter jeg på nytt sett fra de :)
Oki, du får komme med en oppdatering om hvordan det går :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal jeg. nå har de fått bilder og dokumentasjon på delenr hva som står i bilen. må si at jeg er fornøyd med servicen så langt fra 034. jeg sendte mail til de og knapt en time etter ringte en kar fra 034 som skulle følge opp problemene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.