Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Av ymse grunner må prosjektet mitt flyttes til mindre og billigere lokaler. Etterlater meg plass i en meget sentralt plassert garasje i fjøsangerveien.

 

Garasjen er på ca 50 kvadrat, med adresse i fjøsangerveien v/minde. Har leid plass i garasjen i et års tid, men prosjektet mitt er utsatt på ubestemt tid, og da er det ikke hensiktsmessig å leie dagens lokale. Leier sammen med en kamerat av meg som er engasjert i Saab klubben i Bergen. Han har to eldre Saab'er plassert i garasjen, én for bruk og én som delebil. Opptar ca halvparten av arealet. Han har planer om langtidsleie.

 

Meget godt egnet som lagringsplass, eventuelt mindre prosjekter. Større restaureringer kan også gjennomføres, men da må det avtales og samkjøres godt med den andre leietakeren. Godt med lys og strøm, vann tilgjengelig fra hovedhus ca 30m unna. Mulighet for parkering utenfor garasje.

 

Fast pris pr måned er 3500, altså 1750,- pr leietaker.

 

Kontakt meg gjerne på PM eller stianh@hotmail.com for kjappe og enkle spørsmål :)

Har ingen bilder i skrivende stund, men visning kan ordnes ved seriøs interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.