#1 Skrevet Mai 22, 2005 Hei! Fikk en ulyd (knekkelyd) fra bakaksel i går, og jekket opp bilen. Fant at ene bremsekalippen bak stod bom fast og at den kanskje hadde nøkket i skiven. Så tok av begge calippene og gjorde godt ren & stelte litt med de før jeg i dag satte de på igjen. Men etter å ha helt på ny bremseveske og luftet alle calippene får jeg fremdeles ikke hard pedal. Bilen bremser mye bedre så som bakbremsene også har begynt å virke, men er akkurat som å trykke på masse luft før den bunner. Får ikke ut mer luft. Sist jeg hadde samme problem var det akkurat som om noe i ABS pumpen åpnet eller lukket seg, så ble alt bra. Har sjekket med VAG-COM som ikke varsler noe feil bortsett fra at den indikerer at et rele J116 har feil status (uten at det er en feilmelding). Fremdeles er knekkelyden litt der.... Kan EDS'en ha hengt seg opp? R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2005 Ingen som har hatt problemet? Har luftet bremsene enda en gang uten at det kom ut noe luft... Tok av batteriet en stund, etterpå var det en motor e.l. i venstre forskjerm som begynte å gå når tenningen var på. Hva er dette? R 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...