#1 Skrevet August 29, 2013 (endret) Vurderer å selge go bilen. 2002mod med det meste av utstyr(ikke recaro) -solar takluke -navi -multi ratt -varme i alle seter og ratt -innfellbare speil -park sensor foran og bak -org mørke ruter -el seter foran med 3 steg minne(begge sider) -ratt gir -xenon -avt krok +++ Km pr nå er 261000km Nye kammer/topp hos møller ved 230000km Ny diesel pumpe hos møller ved 230000km Alle belger er byttet+ overhalt kompressor Står org automat kasse i bilen som girer 100% perfekt Ny type kasse med S gir 9,5x20" sommer med senk:) Lakkert for 5mnd siden,touareg farge. Vurderes solgt for 140000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2013 veldig fin bil altså angrer litt på at jeg ikke så den før jeg kjøpte min allroad:o fin farge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2013 hva er orginal farge? noe spor etter gammel lakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2013 Orginal fargen er sort. Alt er lakker. Innvendig dører,panser,bakluke+++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2013 Orginal fargen er sort.Alt er lakker. Innvendig dører,panser,bakluke+++ Takk for info, kjekt at kammer/topp er byttet og dieselpumpa. Den har jo gått 260km så må nok tenke litt, prisen som bestemmer for min del Hvorfor ble den omlakkert ? skade, rust ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2013 (endret) Skiftet farge pga synes denne kledde bilen godt. Kjedelig med sølv eller sort som ALLE andre Allroader:) Bilen hadde litt lakkrust nede på dørene før lakk,ingen skader. Prisen står fint den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2013 Oki, Fine sommerhjul, men hva med vinter ? Regner med bilen er 100% stand og strøken ? Er nå på leit etter bil men får nå se da,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2013 Conti pigg fri på 16" alu. Alt fungerer som det skal,og ser veldig bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2013 Er litt intressert men det blir litt langt å kjøre fra Bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 23, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44761690 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 6, 2013 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...