#1 Skrevet August 29, 2013 (endret) Hei, har hatt bilen inne på EU kontroll og Audi'n besto med glans Men snap drive klarte jo å finne to andre feil.. 1. Spissing på hjulene bak. Bør jeg justere dette?? Se vedlagt bilde. 2. Det er stor slakk i motoren til den venstre radiatorvifen. Hvor får man kjøpt ny og er det vanskelig å gjøre selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2013 Bør fikse/justere spissing. Men Har du bedt om at dette skulle sjekkes ekstra eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2013 Nei, men de så vel sitt snitt til å tjene litt ekstra.. Har fått tilbud fra dem på 6300 for jobben. Med ny vifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 30, 2013 Vifta er nok enkel å bytte selv, tipper seekpart24 eller Mekonomen/Bilxtra slår Møller greit på prisen hvis de har den. Viftene pleier å stå i en ramme som er festet i toppen av radiatoren, og bare dytta nedi et spor i bunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2013 (endret) Fikk opplyst av Audi at delenummer skal være 8E0 959 455K. Fant ett bilde av rammen viftene sitter montert i på partscats.com Noen som har gjort denne jobben? Det er ganske smalt der.. Holder det å løsne skruene (piler på bildet) i rammen rundt for så å trekke hele greia opp som er beste løsning? Eller er det flere skruer rundt? Kan noen bekrefte hvilken av disse to viftene som passer min A4? Jeg har AC. http://seekpart24.com/valeo/fan-radiator-698610?c=100337&at=14355 http://seekpart24.com/febi/fan-radiator-31024?c=100337&at=14355 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2013 Genial side partscats.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...