#1 Skrevet Mai 22, 2005 Er det noen hensyn som må tas når jeg skal bytte batteri på 98 mod A6 2,4l ? Er det bare å bytte uten at det skjer noe etter på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2005 Er det noen hensyn som må tas når jeg skal bytte batteri på 98 mod A6 2,4l ?Er det bare å bytte uten at det skjer noe etter på ? Stereo/navigasjon må rekodes etter batteribytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2005 Stereo/navigasjon må rekodes etter batteribytte. Kan en jo fort unngå ved å koble til en liten power-supply, før en kobler ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2005 På min lille gule må man inn med "pluggen" for å resete airbag bl a. Styreenheten til gass spieldet klikka også engang....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...