#1 Skrevet August 29, 2013 Lurer på om noen vet hvor mye plastidip jeg kommer til å måtte bruke på å lakke felgene mine. Skal bruke sprayboks Skal lakke orginale 16" audi felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 29, 2013 Farge? Skal du ha en av blaze fargene bør du bruke hvit først. 4 bokser. Jeg brukte 3 bokser på felger som var hvite i fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2013 Farge? Skal du ha en av blaze fargene bør du bruke hvit først. 4 bokser. Jeg brukte 3 bokser på felger som var hvite i fra før Okei. Skal bruke blaze farge ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2013 Hvor mange lag med hvit bør jeg ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 30, 2013 Brukte nesten 2 bokser med camo black på alufelgene mine. 5 lag på hver felg. De kunne nok hatt etpar strøk til også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...