Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg trenger følgende:

Midtkonsoll med hull for 2 instrumenter

Håndbrekk

Klipsene som holder solskygge, hvit av farge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. håndbrekket: Vær obs på at du skal ha den gamle utførelsen der wirene er festet i overkant av håndtaket. I alle fall om alt skal være helt korrekt:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. håndbrekket: Vær obs på at du skal ha den gamle utførelsen der wirene er festet i overkant av håndtaket. I alle fall om alt skal være helt korrekt:).

 

Åja, pokker... visste ikke at det var flere typer.

Slipte ned tappen til der hvor tverrblekket som holder wirene treffern håndbrekket, da denne var noe høy når jeg monterte skivebremser bak. Med tidens tann er dette nå blitt litt stor vandring på brekket, men det er ikke noe mulighet for å stramme dette når jeg slipte ved store deler av tappen.

 

Skal se om jeg finner et bilde, takk for tipset!

 

Mvh Jørn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. håndbrekket: Vær obs på at du skal ha den gamle utførelsen der wirene er festet i overkant av håndtaket. I alle fall om alt skal være helt korrekt:).

 

Jeg må innrømme jeg setter stor pris på slike MK1 guru'er som unge lovende Westby her. Er litt lettere å få ting på plass i k o r r e k t utførelse når man er så heldig å få slike input's :)

 

Beklager Off Topic :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.