#1 Skrevet August 30, 2013 Jeg er en av de få som går motsatt vei og monterer 3B-baklys på en 3BG, så jeg slipper Star Wars-utseendet på dinosaur-karosseriet fra medio 90-tall. Ønsker derfor å kjøpe slike:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2013 Da skubbes denne opp for ny aktualisering. Har nå fått tak i alt unntatt en pæreholder (de er like på begge sider) fra en hyggelig klubbkollega:). Følgelig ønskes fremdeles en pæreholder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2013 Ny dytt fram i aktualiteten igjen. Med tanke på hvor mange 3B'er jeg møter langs veien med mer eller mindre fine ettermarkedslamper bør det være en del slike pæreholdere til overs (men eierne av slike biler er kanskje ikke medlemmer her;)). Som skrevet i innlegget ovenfor trenger jeg nå bare en pæreholder og de er like på begge sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...