#1 Skrevet August 30, 2013 (endret) Kjøpte denne sykkelen når jeg var 16 i god tro om å fullføre sertifikatet og kjøre denne på varme gode sommer dager, strippa den ned for og rengjøre og bytte noen deler og nå er jeg snart 21 og sykkelen står der enda. Sykkelen står på hjul, så motor, svingarm og litt diverse er allerede montert. Det som gjenstår er diverse små skruing for å få den helt komplett, motor og alt gikk helt fint før jeg satt den vekk men jeg har både bil å lappen og skal straks reise inn i militæret så denne har jeg ikke tid eller motivasjon til å skru sammen Selger den med 20.000,- i tap og håper noen der ute vil fullføre dette prosjektet selges for 10.000,- Km. Stand - 20.000 Ved interesse kan du komme å se på den før 25 september! Sykkelen står i Porsgrunn Telefon - 45 47 18 65 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2013 Opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...