Anbefalte innlegg

Noen som har noe erfaringer med Biltema bremser?

Tenker da på skiver, tromler og klosser...

Hvordan er disse i forhold til de man får kjøpt på for eksempel Mekonomen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klosser bør du såfall holde deg unna. Bremsebelegget faller av etter kort tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har forsåvidt gode erferinger med tema sine sett på trommelbrems, som sverre sier, på skivebrems har jeg også opplevd at belegget faller av etter varmkjøring av bremser. Skivene er gode nok til de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte for noen år siden nye skiver på Biltema, det gjør jeg ikke en gang til. De ble skjeve etter kort tids bruk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring med Bitlema's klosser er at de har et altfor hardt materiale, så hardt at jeg ikke greide å låse hjula på bilen ved maks bremsing. Skivene får fort kast. Bremsene er det viktigste du har på bilen, ikke vær gnien her, kjøp ordentlige greier!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke annet enn å være enig med resten her. Forrige eier satte biltema bremser på bilen, og de skal av fort som svint. Kun bakbremsene igjen å skifte nå, og da jeg skifta forbremser spurte karen på verkstedet: "Er det nye Biltema bremser du har kjøpt eller? Nei, sa jeg. Bra, sa han. For hvis du hadde kjøpt det så hadde jeg nekta å skifta for deg, og kasta deg ut. (sa han med et smil)" :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp! er ikke mye å spare uansett..noen få hundre lapper dyrere, og du får skikklige brembo skiver på mekonomen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.