#1 Skrevet August 30, 2013 (endret) Etter å ha eid denne bilen i 8år har den valgt å dø så selges i deler om noen er intressert. Grunnen til at jeg gir opp bruksbilen er at den brådaua og har ikke latt seg starte ordentlig og den er dårlig i kanaler og rust i gulv. Er en Golf Variant 95mod med ABS motor, takluke, manuelle vinduer. Det som kan være intressant er Hovedlykter foran typen Hella Golf 4 look nye i 2011. Framskjermer er hele men trenger å lakkeres. Calippere foran byttet i 2011. Sort overtrekk bagasjerom. FK HIGHSPORT justerbart med papirer (montert 1.5 år siden). Priser fra 100kr. Felger er ikke til salgs foreløpig da jeg muligens trenger de på en annen bil. Bilen står i vestby så må få med bilen hjem til knapstad før jeg demonterer. Blir stående ut september. Om jeg får liv i bilen selges den komplett for 5000kr. Bilder kommer i helgen. Kommer flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2013 Hovedlykter og senkesett solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...