#1 Skrevet Mai 22, 2005 Har tatt over 120 bilder, skal legge de ut så fort reg.nr o.l er sladdet... Kjempebra gjennomført av Østfold Lokallag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2005 25 biler i kolonne samlet på vekta ved avkjøring Drøbak/Ås... Velkomstkomiteen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2005 Treffets mestvinnende bil. Nr.1 Polo, Best lakk og longest distanse... Vidar Berge... Nr.2 i Passatklassen... Vinner av den største klassen A3/A4 95 og nyere... Og eneste kvinnelige pokalsanker... Nina Marie Solberg... People's Choice... Kommer flere bilder etterhvert, jobber med saken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2005 http://www.golfmk2.com/galleri/album03 Ligger mesteparten av de jeg tok. Fikk ikke linkene til å funke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2005 Noen som har flere bilder av denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2005 Noen bilder er lagt ut på: http://home.no/dinglern/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2005 Har lagdt ut noen bilder her: http://foto.vg.no/show_album.php?aid=714248&palbum=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2005 Her er en fin samling biler på tur nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2005 Noen flere fra festningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2005 Og noen til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2005 Og to til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2005 Ørjan sin lekre lille sorte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2005 Nina sin A4 ble virkelig gorgeous med de nye felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2005 Bra bakende på den også nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 22, 2005 Her er noen bilder jeg tok når jeg krabbet rundt på alle 4 og tilba bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 22, 2005 Ett til, lekker sak!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 22, 2005 Ett til. Grisefin!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 22, 2005 Etter dette fikk jeg hjelp til å komme meg på bena. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 22, 2005 Igjen. Lekker!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 22, 2005 Flere enn min av den nye typen som er blitt stylet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 22, 2005 Jeg vil takke Østfold lokallag for den fine velkomsten vi fikk!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 22, 2005 Jeg vil takke Østfold lokallag for den fine velkomsten vi fikk!!! NAM NAM!!! neste gang skal jeg være med:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 22, 2005 Og mens andre satte snuta hjemover..dro andre på harry tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 22, 2005 Mye fine biler og et kjempe bra treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 22, 2005 Flott at noen har fått tatt bilder! Rakk desverre ikke å ta meg en skikkelig runde for å kikke og "sosialisere" så det er supert å få se litt av hva som var på plassen her oppe. Nok engang takk til alle som stilte med bilene sine, takk til Follo og Christian Seth for hjelp med stereoanlegg, alle som holdt ut i regnbygene og ikke minst alle fra lokallaget som bidro på alle måter!! 89 biler og 135 besøkende uten bil syns jeg vi kan være stolte av og håper folk er fornøyde med treffet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...