#26 Skrevet Mai 22, 2005 Og mens andre satte snuta hjemover..dro andre på harry tur Hehe Blei mer pils enn godis da faktisk Laaaaang tur oppatover, så nå bærer det nok i seng. Kanskje ikke riktige tråden å poste dette i, men må takke så mye for ett kjempe bra treff. Glimrende sted å ha treffet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 22, 2005 Nå legger jeg hodet mitt klart for hugg men jeg må bare spørre; hvorfor er det slikt at det er de bilene som har mest styling og bolt-on gadgets som vinner priser som people`s choice? Og hvordan kan det ha seg at biler som bare er nyvasket, polert, senket og med størst mulig hjul vinner priser? Ja, jeg har vel sågar observert at HELT standard biler har vunnet priser. På den andre siden så er det gledelig å lese at godt håndtverk og biler med smakfulle detaljer også vant priser idag. Gratulerer til ALLE prisvinnerne! Mvh KMR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 22, 2005 Var bra i halden, eneste lille minus var at girkassa på bilen gikk til helvete 8mil hjemmefra Edit : bilder er kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 22, 2005 oida, art.. Kom deg vell like hel hjem? Var ett bra treff. har bilder jeg og. sladde skilt og så legge de ut.. Raskeste måten å sladde de på? Bruke paint på hvert enkelt bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 22, 2005 Er forhåpentligvis ikke så lenge til filmen min er ferdig redigert. Men det står ikke bare på meg. Må ha litt hjelp av noen andre så jeg får lagt den ut. Mens jeg venter vil jeg se flere bilder. Hvor er dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 22, 2005 oida, art.. Kom deg vell like hel hjem? Etter litt hjelp av leif egil solberg som fikk taua meg vekk fra veien, så klarte jeg å overtale foreldra mine til å taue meg hjem EDit : legger ved noen bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 22, 2005 Hold dere til topic folkens! Husk at dette er en bilde tråd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 22, 2005 takk for bilder! Så ut som et kjempetreff og all heder til Østfold LL for det!! Kjempefint, nå fikk man skulket unna ENDA 30min kjemilesing før eksamen i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 22, 2005 Hold dere til topic folkens! Husk at dette er en bilde tråd! Ok, her er noen bilder; Bilde av kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 22, 2005 Ja da er filmen ferdig. Ikke klag på musikken. Hadde ikke så mye musikk på denne PCen. OBS: Stor fil ca 80 Mb Her er den Beklager at filminga ikke bestandig er like god men er helt fersk i dette faget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 22, 2005 Vet ikke om denne audien skulle til Halden, men han har hvertfall pakket godt! Kjørte forbi bilen på vei i til treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 22, 2005 Her er noen bilder fra treffet: http://photobucket.com/albums/v508/tropicx/Halden%20Treff/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 23, 2005 Sovna i går jeg, derfor noe forsinket med bildene... Driver og laster opp HER Bildene kommer inn etterhvert, fritt for hver enkelt å laste ned bilde og evt. bestille fotokopier fra Fotoland. (blir bra kvalitet) John Arild klager jo hele tiden på at jeg ikke tar bilder av bilen hans... Men når jeg skulle ta bilder begynte John Arild å dekke til bilen... Og etterpå visste John Arild sin takknemlighet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 23, 2005 Noen bilder tatt av Kjetil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 23, 2005 Ufattelig mange pene biler på en plass. Man føler seg litt liten med sin tilnærmet "ordinære" bil i slikt lag. Dukker det opp noen med biler i original eller nær original stand på slike treff eller er det en sammenkomst for de med litt mere spesielle biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 23, 2005 Ufattelig mange pene biler på en plass. Man føler seg litt liten med sin tilnærmet "ordinære" bil i slikt lag. Dukker det opp noen med biler i original eller nær original stand på slike treff eller er det en sammenkomst for de med litt mere spesielle biler? En finner alt mulig, også ganske originale biler også, men folk tar vel mest bilder av de som er gjort litt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 23, 2005 Ufattelig mange pene biler på en plass. Man føler seg litt liten med sin tilnærmet "ordinære" bil i slikt lag. Dukker det opp noen med biler i original eller nær original stand på slike treff eller er det en sammenkomst for de med litt mere spesielle biler? Treffene er jo også en glimrende plass til å samle insperasjon og knytte til seg kontakter og "knowhow", og det er ofte ikke så mye som skal til før man får en kjempefin utstillingsbil... Og stemningen på disse treffene er bare helt topp, du skal lete lenge etter en mer hyggelig og dedikert gjeng enn blant disse folka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 23, 2005 Oversiktsbilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 23, 2005 Oversiktsbilder liker vi Irriterer meg at jeg ikke fikk tatt en skikkelig rundt og tatt bilder , men men.. Var moro å stå og se bil etter bil etter bil etter bil etter bil rulle inn på plassen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 23, 2005 Ja da er filmen ferdig. Ikke klag på musikken. Hadde ikke så mye musikk på denne PCen.OBS: Stor fil ca 80 Mb Her er den Beklager at filminga ikke bestandig er like god men er helt fersk i dette faget. Nå skal jeg skrive kritikk på filmen din, og det er ikke negativt ment, og ikke noe personanngrep, men direkte tips du kan bruke til nestegang du lager film om du vil. Når du selv starter denne filmen og ser på den... Ser du noen scener eller partier en muligens kunne kuttet bort? (70% av innholdet f.eks..) Om det er noen som skulle ha brukt speed 300% endel på videoen så er det du Dette kunne vært en stilig cruising film om alle suste forbi, også pauset du opp litt på de få tilfellene hvor en stillig VW/Audi gled smooth forbi kamera. Kameravinklene er faktisk ikke så gæli.. bare litt kjedelig med kamera alltid på feil side av bilen din Men stabilt og bra, det skal du ha. Dessuten føler jeg at når du laster ned en video får du musikk og video i en pakke... Du sendte denne filmen i to kolli og de har liten - ingen sammenheng seg imellom. Mener seff ikke hva de synger i teksten, men tempo og taktslag, og ellers.... Sync på noen som helst måter. Videoen sitt hovedvåpen er jo når du tvinger folk til å trampe itakt med musikken da bilder/scener/effekter slår igjen og igjenn i sync med musikken, og du føler at filmen flyr forbi deg i et gunstig tempo. Utover det så sier jo mange at "all film er bedre enn ikkeno" og dette må jeg jo faktisk si meg enig i, men såpass mye som 30 minutter er slikt hvor du setter deg i godstolen og spretter en cola og potetgull, og slik skal gjerne ikke nett filmer være. Selv lager jeg ofte nett filmer opp mot 20 minutter, og jeg skjemmes virkelig over at de blir så lange så folk må pine seg gjennom dem - sannsynligvis ser folk 3-4 minutter også stopper og sletter dem... Utover det så er en viss progresjon i videoen positivt da det driver videoen fremover.... Feks i kolonne kan du ha klipp av enkelt audier liksom også bam bam bam i sync med noe musikk så fyller det seg på og blir tilslutt en stor kolonne... Eller enda bedre ende opp på treffet også filmer man bilene som står og skinner. Noe som jeg selv jobber med i video er å prøve å fange stemningen... Det savnes virkelig folk... Problemet med en bil er at den er 100% statisk. Iallefall når den ikke kjører aggresivt rundt en bane. Så har du sett på en bil i 10 sekunder har du sett hele bilen bra. Mennesker derimot er impulsive og spennende og blir aldri likt hver gang når du filmer dem.. Savner derfor noen "figurer" som henger ut av vindu, eller at du ligger side om side og filmer folka inni... Gah nå skrev jeg litt mye igjen, beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 23, 2005 Nå skal jeg skrive kritikk på filmen din, og det er ikke negativt ment, og ikke noe personanngrep, men direkte tips du kan bruke til nestegang du lager film om du vil. Ser ikke negativt på at du gir meg tips om hvordan dette kan bli bedre. Er selvfølgelig enig med deg at denne er altfor lang og at den kunne vært speeda opp og/eller klipt bedre. Må bare sette meg ned å prøve flere ganger. Det redigeringsprogrammet jeg brukte var noe så fancy som Windows Movie Maker og kan vel ikke sies å være det beste programmet. Vet ikke helt om jeg klarer å få til det med beaten og bilene med det programmet men det er jo bare å prøve. Takker for konstruktiv kritikk og skal prøve og lære noe av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 23, 2005 Oversiktsbilde. Meget fint bildet. hvordan kamera har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 23, 2005 Meget fint bildet. hvordan kamera har du? Bildet er tatt med Sony DSC-W1 m/vidvinkellinse. Blir meget greie bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 23, 2005 Får legge ut litt bilder jeg også da ( noen rakk jeg å ta selv, andre tok en kompis og dama.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 23, 2005 Hvis noen skulle ha en server med plass til en titalls bilder til overs, skrik ut! Skal prøve å begrense bildene på forumserveren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...