#1 Skrevet August 30, 2013 Hei Selger AD Dayline sorte lamper til VW Passat 3bg. Disse er alderi brukt da min passat er kondemnert. Kjøpt hos P&R Det er også lakt 3 lag klar lakk over lampene slik at det ikke blir så fort riper i de å de slipper å bli matte over tid. Pris: 2100,- eller høyeste bud. må hentes i Enebakk Mvh Kim-arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2013 Er eet til xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2013 jeg hadde tenkt å ha xenon i den. men trur ikke det er forskjell på xenon lamper å non xenon lampe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2013 Starter med bud på 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2013 bud er bud. men trur ikke jeg selger dem til 1000 spenn. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2013 har du noe link til de, evnt. delenr. Har en passat med org.xenon hvor jeg må erstatte begge lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2013 http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/vw/passat-3b-3bg/frontlykter/ad-dayline der har du link Hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2013 bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2013 bump. kan vel sende dem også. ligger i orginal eske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...