#1 Skrevet August 31, 2013 Hei! Batterilampe lyser på Audien, (B5 fl), regner med det er regulatoren som har knela, men er ikke sikker.. Noen som vet hvrdan jeg kan sjekke sikkert at dynamoen er ok før jeg brenner en liten tusing på regulator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2013 Regulatoren koster ikke 1000kr på B5en, betalte 300-400kr hos Harstad Batteriservice.. Kjøpte de hos dem fordi den kom rett fra lagret demmes med A-Post, tok 1dag Men skru av regulatoren og sjekk børstene og kontaktoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2013 Hvor langt har dynamoen din gått? Det har litt å si.. Jeg prøvde å skifte regulator på min som hadde gått ca 250 000km, det hjalp ikke.. Min erfaring er at det som regel er det beste å skifte dynamo, med mindre den har gått veldig lite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2013 Jeg bytta også regulatoren på min, uten at det hjalp. den kosta 150kr på ebay. endte med å kjøpe ny dynamo fra nordic auto import til 1400kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2013 Man bør normalt sett bytte regulatoren først, og heller bytte selve dynamoen om det ikke hjelper. En dynamo varer ikke evig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...