#101 Skrevet September 11, 2013 Noen av mine bilder. Bildene er uredigert å er tatt med digitalkamera så derfor kvaliteten Resten av de jeg gadd å laste opp er på http://s1114.photobucket.com/user/Cach95/slideshow/Rudskogen%202013%20VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet September 14, 2013 Jeg så den røde RS4'n kjørte med gopro. Har han lagt ut det han filmet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet September 22, 2013 Jeg hadde Gopro på rød rs4 b5 ja, men vært på ferie og diverse siden rudskogen så har ikke fått sett så mye på det enda, men skal gå gjennom filmene å få lagt ut det som evnt er verdt å få ut:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet September 22, 2013 (endret) Siste fra meg. [video=youtube_share;LZpxjP61mo8] Endret fra privat til offentlig nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet September 22, 2013 Denne videoen er privat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet September 23, 2013 Jeg hadde Gopro på rød rs4 b5 ja, men vært på ferie og diverse siden rudskogen så har ikke fått sett så mye på det enda, men skal gå gjennom filmene å få lagt ut det som evnt er verdt å få ut:P Kult om du legger ut når jeg kjørte ved siden av deg etpar ggr. Svart Cupra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...