#1 Skrevet September 1, 2013 Skulle hatt ei bakrute som er org sotet.Sikkert rundt 81 mod da dei andre rutene e har er ifra en 81 mod. Harald 90684782 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2013 For å spesifisere litt mer formoder jeg at du trenger en grønntona rute (det finnes også kobberbrun tona)? Ikke at jeg har dette til deg, men det er som regel meget vanskelig å få tak i uten masse riper, siden folk dessverre skraper is med gørmøkkete rute. Fra tida Ole Opsahl jobba i bilglassbransjen husker jeg at ny bakrute faktisk ikke var avskrekkende dyrt. Bare som et tips, altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2013 Grønn er den ikke,dei har e flere av:)for eksempel Gls hadde mørke ruter mener e å huske? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 9, 2013 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2013 Hei, Jeg har kobbertonede bakruter fra en -77 eller -78 GLS stående i garasjen. Ta kontakt på 99311550 eller PM (som jeg ikke sjekker alt for ofte....) om du er interessert mvh Geir Ole Lindqvist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...