#1 Skrevet September 1, 2013 Håper dette er riktig lokallag da jeg ikke er så kjent på den siden av landet, men lurte på om noen her kunne ha hjulpet meg med å titte på en bil som står i Vanse, på Farsund bilomsetning http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43692081 På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2013 kan sikkert ta en titt på bilen for deg jeg, send meg en melding evnt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2013 Det hadde vært strålende Skal ringe de igjen til uken og så hører du fra meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2013 Det hadde vært strålende Skal ringe de igjen til uken og så hører du fra meg da fint som snus det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2013 Kjenner godt til tidligere eier på den bilen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2013 noe du vil utdype på det Henrik? Hadde satt pris på hvis du hadde noe informasjon som jeg burde vite om den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...