#1 Skrevet September 2, 2013 Da var det første mandag i mnd igjen, og nytt lokallagsmøte ! Stedet denne gangen er takparkeringen på Herkules ! Oppmøte kl 19.00! Om noen vil ta med kamera, for å ta bilde av klubb-bilene, er det bare brillefint ! Vi sees ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2013 DSC_0739 by b3ntsen, on Flickr DSC_0734 by b3ntsen, on Flickr DSC_0731 by b3ntsen, on Flickr Heldig på dette bildet Brian, hehe DSC_0729 by b3ntsen, on Flickr DSC_0725 by b3ntsen, on Flickr DSC_0724 by b3ntsen, on Flickr DSC_0723 by b3ntsen, on Flickr DSC_0722 by b3ntsen, on Flickr DSC_0718 by b3ntsen, on Flickr DSC_0715 by b3ntsen, on Flickr DSC_0714 by b3ntsen, on Flickr DSC_0712 by b3ntsen, on Flickr DSC_0709 by b3ntsen, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2013 DSC_0701 by b3ntsen, on Flickr DSC_0703 by b3ntsen, on Flickr DSC_0704 by b3ntsen, on Flickr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2013 Morro og se at det er aktivitet i Telemark lokallag igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2013 Har vært meget bra oppmøte på dem siste treffene, stort sett over 10 biler, da kan man ikke klage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2013 Ser det er bra standard på bilene her. Nesten flaut å komme med den shabby einseren min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2013 Veldig bra oppmøte ! 11 biler i går, kjempemorro ! Vi ligger på mellom 10-20 biler på hvert lokallagstreff! Det er svært morro å se at Telemark Lokallag har våknet til liv igjen, og at folk møter opp ! Jeg håper vi bare ekspanderer, og mange fler blir medlemmer, og tar seg tiden til å møte opp på lokallagsmøtene ! Neste møte blir litt lengre oppi fjellene, for å få med oss øvre delen av Telemark også! Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2013 Dette møtet bomma på siste ferieuka mi med ei uke, men det går flere tog. Uansett er det meget oppløftende å se at det er såpass mange frammøtte: ja :. Jeg selv blir jo også glad inni meg av å se to så velskapte Einsere møter opp også (og den jeg har som er sammenskrudd og kjørbar ser garantert verre ut enn Harry sin;)). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 3, 2013 Skulle ha vært der jeg også, men passet ikke mtp salg av leilighet og alt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...