#1 Skrevet September 2, 2013 (endret) Trenger Audi 80 tdi speedometer! Mitt har spruke i printkorte, så får ikkje lys i halve innstrumente 1Z Trenger også den "sølvplata" under batteri, tror det er et varmeskjold av noe slag.. Ligger rett under batteri som et deksel. Skrriiiik ut om dere har! Haster litt med speedometere, ekstremt kjipt og få bot pga ser ikkje va som står på farten! ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2013 Trur jeg skal ha et liggende , hva betaler du med frakt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2013 Sender deg pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2013 Har ett liggende jeg også den er med med klokke og hastighetsviser (ikke turtallsviser) Den mangler temperaturmåler delen, men den kan du overføre fra ditt gamle (2 skruer så vidt jeg husker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2013 Muligens skaffa et Med turtellsviser. Men du kan da sende meg hvor mye du vil ha på PM, visst det er til diesel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...