#1 Skrevet September 2, 2013 Hva er den riktige måten og montere dette på? Har prøvd og finne men det er ikke noen plasser og finne noe serlig svar. Om den lille ringen skal skrues fast og så settes den store oppå der? Første gang eg monterte på så tok jeg lille på og store oppå og så mutter og skruet fast. Da slo den veldig mye i forstillinga (kan ha noe med dårlig kvalitet på coilovers senkesettet) Og nå denne gang skruet jeg lille fast med mytter og satt store oppå den og skruet fast i motor rom. Og nå knirker det en del.. (er kw v1 eg har satt på coilovers) Så hva er den 100% riktige måten og sette dette sammen på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2013 Nr.6 er lageret. Du vil se på utformingen på en av sidene til lageret at det passer opp i gummien. Bruker liten mutter(4) for å feste gummien(5) til beinet, og stor(2) for å låse det til chassiet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2013 han her viser til annen festing : http://forum.vacn.no/showthread.php?54812-Hjelp-har-jeg-montert-KW-justerbart-riktig Blir litt frustrert av forsjellige bilder av montering:S hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 2, 2013 han her viser til annen festing : http://forum.vacn.no/showthread.php?54812-Hjelp-har-jeg-montert-KW-justerbart-riktig Blir litt frustrert av forsjellige bilder av montering:S hehe Det er fordi det er til Passat 35i. Du må se bort i fra de delene som ikke skal brukes fra orginal understellet. Tror ikke avstandstykket brukes heller. Så fra nr 6 og opp er likt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2013 Det er fordi det er til Passat 35i. Du må se bort i fra de delene som ikke skal brukes fra orginal understellet. Tror ikke avstandstykket brukes heller. Så fra nr 6 og opp er likt. Oki:) Må nokk av med senkesettet igjen da og sette det sånn på bilde ditt då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...