#1 Skrevet September 2, 2013 Hei . er på utsikt etter ny bil om dagen og surfer igjennom diverse Quattroer. Skal forhøre meg på en 2006/07 mod A6 2.4L Quattro med full sline +++++++ manuell, og har i den forbindelse noen spørsmål angående bilen siden jeg ikke er kjent med nyere A6 og 2.4l sugemotoren. Hva er bra? hva er dårlig? ( foruten kanskje litt høyt bensinforbruk. ) veit at det bla var høyt oljeforbruk på eldre modeller av disse. bilen jeg skal se på har gått rundt 170.000km, bilen har fulgt alt av servicer og generell vedlikehold. Men hva kommer nå utover etter den bikker 200.000? håper på gode svar og gjerne erfaringer, gode og dårlige med bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2013 Motoren kan oppleves litt svak, men drar jevnt oppover registeret, ca 1.1 i forbruk med biltralle og 1700 kilo på kroken er ikke dårlig, kjørte nettopp 140 mil med tralle Har hatt en i ett år + og har ingen negative erfaringer egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2013 Hørest bra ut:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2013 Anyone else? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...