99 passat 1,9 tdi stv. Lett oppgradert motor..

Anbefalte innlegg

Skal snart selge passaten, så legger ut en annonse her på forhånd før evt finn.

 

Er en 99 mod stv. sølv, 220 000km.

Ikke noe spesiell, helt vanlig bruksbil med de vanlige feilene:) Dvs noen rustbobler her og der. Stort sett er dette på framskjermer, bakluke og i hjørnet på ene bakskjerm ved overgang til fanger. karosseriet er ellers helt og pent.

 

- Klima som funker:)

- Kjørekomp.

- Sport intr, slitt sidepute førersete. Ellers hele og pene seter.

- Antispinn/sladd.

- Hengerfeste.

- Visker på bakrute som funker:)

 

Jeg har gjort en liten oppgradering på motorsiden. Den velkjørte orginale turboen takket for seg, så jeg kjøpte en litt større turbo . Ikke Ebay/kina vare....(orginal PD130), samt større dyse-spisser. Overhalingsett til dysene, Oljeslanger til/fra turbo, nye løftere til pumpedysene samt EGR delete. Alt kjøpt fra Darkside i England.

 

Hele innsuget ble i samme slengen (mens det var demontert) lagt i ultralydbad for og få bort en god mendge med koks..: eek :

 

Utover dette er regreim, vannpumpe og alt tilhørende deler rundt dette byttet. Samt en god del av multiknirk stagene:) Nye hovedlys er det og.

 

Ingen dunk eller klunk, ingen feil på abs eller airbag osv.

 

Hva så mht turbooppgraderingen, vel den kjører helt greit nå. Men det er på orginal SW. Går nok noe bedre enn org, men en må jo utnytte potensialet som er der. Må da mappes/ha nytt program. Her er mange løsninger. har snakket med Johan hos chipsenter, de kan fikse evt. Jeg får desverre ikke tia til dette nå, men om den ikke blir solgt får jeg finne tid en gang!

 

Ifm med darkside skal det med dette være grei kapasitet til ca 180hk.

 

Må snappe noen bilder i dagslyset i morgen!

 

pris : 39 000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.