#1 Skrevet September 2, 2013 (endret) Da gnisten ble blåst ut , legger jeg nå ut timesluktet ut for salg. Prosjektet er ikke 100% ferdig , men en god del greier følger med, som feks nok lakk til 2 hellakkeringer og nytt panser. Kort info: 1976 Audi 80 LS 1.6 bensin - euok til jan 2014 Ombygd til quattro med gir og bakstilling ifra en 2005 A4 B7 Motor: 1.8T BFB 163hk som har rullet 95000 Frankenturbokit som skal levere 280hk 440dyser Nye rødcoiler og plugger Justerbar bensintrykksregulator Ny bunnpanne, regreim , strammer , vannpumpe, multireim og reimhjul Krympelakk på toppdeksel og innsug Forstilling er miks av S2/coupe fwd og custom Egenbygde coilovers hele veien rundt kortet styring (b4 tannstag og b7 pumpe) Bremser S2 (oppgradert) forann, orginale B7 avant bak Bremsesylinder ifra Golf G60 Cruicecontroll som fungerer Regnsensor følger med, må kobles opp og limes på ruta Komplett ledningsnett ifra B7 med canbus styring av lys, står på Canadamode nå Instrument, dash, midtkonsoll og stoler ifra B7'en - elektrisk justerbar korsrygg og høydejusterbart ratt Link til prosjekttråd; http://forum.vacn.no/showthread.php?245567-1976-Audi-80-LS-TDI-til-1-8T-Quattro-ALT-PASSE!-p Mer info kan fremskaffes, har sikkert 2000bilder av byggingen. Prisantydning 50'000 Eller serriøse bud, har du ikke penger så la vær å si no, på forhånd takk:) Detter er under kostpris på delene, og jeg har fått gode deals på mange av dem. Her ligger det veeeldig mange timer med jobb bak -rune bilder med sommerdekka : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2013 Ingen som vil by heller ? Disse bilene er skjeldne , og for ikke å snakke om Quattro Kai Roger har vel ett prosjekt på gang, og en engelskmann som har korta sin men han heller er vel ikke ferdig hva jeg vet. Til info kan man smekke inn 5'er i denne om man vil, er plass, må bare ha raddis på sia av motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2013 Kan vurdere bytte i andre 80/90 quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2013 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2013 Er vell ikke muøig å få skilt på denne med tanke på hvor ombygd den er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2013 Bilen er EU ok og med skilt ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2013 Og er den godkjent med all ombyggingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2013 bilde ifra Rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 25, 2013 Uppåt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 25, 2013 Har ikke noe innvendige å motorrom bilder da? Og pris er vell viktig på en bil som denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 25, 2013 Prisen står øverst Og ja, har bilder, men må komme meg hjem først Men ligger en haug med bilder i byggetråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2013 Hehe, ser det nå. Funker alt som det skal på denna eller? Bare tut å kjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 2, 2013 Og er den godkjent med all ombyggingen? Kan ikke se at dette ble svart på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 2, 2013 Kan ikke se at dette ble svart på? Dette vet dere vell svaret på selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2013 Dette vet dere vell svaret på selv Okey, så alt må godkjennes og den skal på Eu kontroll januar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 2, 2013 (endret) Endel av modifiseringene lar seg nok ikke godkjenne ... Men amatørbygd fordon opplegget holder på å gjøre inntog, så senere kan det vel gå... Uansett så er denne mer beregnet for banekjøring enn å farte rundt i byen... Eneste er at den har litt for lite power til å henge på storgutta rundt banen, så skulle vel hatt litt mer power 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 16, 2013 opp igjen en liten tur før Jul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 26, 2013 Ingen som vil by heller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 27, 2014 Begynte så smått på dette prosjektet igjen, satte inn 2.0 16v motor 9a med smidd innmat, overhalt/portet topp hos Autotrim , kkk26/27 turbo , snudd aan innsug osv osv Men ser ikke ut som jeg får gjort den ferdig, noen må vel kunne hoste opp noen kroner for denne skjeldenheten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...