Lokallagstreff Peppes Pizza i Tønsberg, torsdag 5. september kl. 18:30!

Anbefalte innlegg

Vi kjører på med nytt pizzatreff, forhåpentligvis er det flere som vil denne gangen enn i august! :P

 

Som vanlig: Fritt å spise/drikke, men vi får bra pris på mat og svært bra pris på brun drikke! Så er du sulten eller tørst, er det en bra anledning for å fikse akkurat det problemet!

 

Parkering kan være litt problematisk i området, se på skilting så du ikke får en 'gave' av trafikketaten eller deres private kolleger. Generelt er det rimeligere på oversiden av veien, og noen steder er det fortsatt fri parkering fra kl.18.

 

Dette blir en fin anledning å diskutere treffet på Rudskogen og ikke minst ljuge litt!

 

Håper mange kan komme!

 

Kristian, regner med at du har fikset reservasjon? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å legge ut tråd nå faktisk :P Litt mye å gjøre om dagen, så har gått litt i glemmeboka til CW minnet meg på det i går. : klø : Fikser bord! :)

 

Jeg kommer - i "racerbil" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i raserbilen min også, bare skubbingen som er litt "sleten" etter helgens krig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer IKKE i raserbilen, men jeg skal forsøke og komme. Skal være i ett møte i Oslo til kl 18:00. Får håpe møtet blir ferdig før tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber natta så det passer dessverre ikke. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen FÅR bestille bestille pizza før jeg kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff med flere gamle og 'nye', vi var vel ti på det meste?

C-W hjalp Jens med A4-programmering, vet ikke om de kom helt i mål, men det ble i hvertfall litt dekksparking på parkeringen etter inntak av som vanlig god pizza servert fra Hannas hjelpsomme hender. Vi diskuterte litt treff, litt bil og mye div. annet.

Vi ble vel også neeesten enig om at parkeringshuset på Statens park kan være en god kandidat for å møtes kanskje en halvtime tidligere for å kikke på bilene (som vanligvis er parkert over 'hele byen'..) og prate litt før pizzaen som da kanskje flyttes til 19.00 som en prøveordning. Diskusjonen fortsetter i offtopic-tråden!

Marius hintet også om at photoshoot hadde vært fint å få til før snø og mørke, så jeg sier bare 'Take it away, Marius!' ;)

På parkeringsplassen kom vi også tilfeldigvis over Jens' bils forrige eier, og da vi dro var det fortsatt stor lobbyvirksomhet for å få ham inn i klubben. Lyktes det? :D

Bra pizzatreff, gutter og jenter! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg fikk programmert det Jens oppga, men jeg trenger mer info for at det skal fungere slik at Jens kan skru av us-mod hvis han møter på noen ivrige oransje vester. Spør du meg så tviler jeg på at de vil tenke på det. For hvem mann i gata klarer å "endre på en så ny bil" Ikke tror jeg de mistenker Møller for drive med slikt heller.

 

Forøvrig, jeg tror needlesweepen alene var argumentet for å bli medlem :D

Tror han dukker opp i listene over medlemmer i klubben 1.november

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.