S4 b5. ikkje køyrbar med nye dyser. Fungera bra med orginale. noko tips?

Anbefalte innlegg

Har montert frankenturboa og tilhøyrande mods, intercooler, eksos, LMM map m.m

Kjøpe eit kit frå J-fonz tuning og det innehold blant anna "dei vanlige" Bosch ev14 550cc.

MEN.. den går heilt forferdelig med dei nye dysene. Kjem ikkje over 3000rpm ved pådrag. Dei rista og hakka og spyr svart eksos som fan.

etter det vi har logga så følge turbotrykk fint opp til ca 0,7 før det plutselig dett, lambda ser ok ut, men med desse dysene får eg ikkje meir en ca 86g/s på LMM`en.

Når eg bytta tilbake til orginaldysene så lada den ca 1,2 og LMM måla 314g/s på maks.

Noken som har vore borti noko lignande??

Eg kan nevna at eg ikkje har skifta bensinpumpe. Dette var ikkje nødvendig med detta Stage 3F oppsette eg har, men eg kjem sannsynligvis til å bytta uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med du har tilhørende programvare også? Ser ikke at dette er nevnt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mulighet for at det er feil dyser til mappet?

Går den reint med gamle dysene som er halve? størrelsen så er det noe riv ruskende feil i det mappet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vart IKKJE betre med ny bensinpumpe. (044) Klara litt meir turtall før ristinga kjem, men fortsatt kuking. Må vere mappet ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

motor drukner jo. du sier at den spyr ut svart røyk. dette er jo et tegn på at den for for mye bensin.

MAP'et du har er til 550ccm dyser? eller er det egentlig 440ccm du sku hatt?

eller kan det være at dysene du har er feilsendt, slik at de er mye større enn de skulle vært? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du seie noko der. Eg har ikkje dobbeltsjekka akkurat kva som står på dysene, men stolar på eg får det eg har bestilt. Har kjøpt eit stage 3 kit, så merkelig om det ikkje skulle vere 550cc`ane som er sendt med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. nei gudene veit. bensintrykk er slik det skal være også?

sjekk delnr på dyser. det vil forklare hvor store de er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utfordringa er løyst. Det var feil i mappet. var mappa mot feil drivstoff:-/ Faen til greie!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E85 map = ca 30% mer fuel, og det er vel ca forskjellen mellom dyse setta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.