#1 Skrevet September 3, 2013 Så etter MYE kløe i hue søker jeg hjelp. Fruen har en A2 2001 mod som har rundet 115' km der vinduet på førersiden ikke ville hverken opp eller ned, så tenkte at dette sikkert var bryteren! Så funket bryteren på førerdøren til passasjervinduet, men ikke bryteren i passasjerdøren til passasjervinduet, sikkert bryteren! Feil alt sammen, så sitter nå med et par brytere, en vindusheismotor (med alle tilkoplinger til speil, vinduer, høyttalere, sentrallås mm) uten at jeg har kommet det f... dugg lenger i å finne feilen. Noen som har har hatt problemer med dette før meg? (ledningsbrudd? Hvor?) Er det en kontakt ved innføring inn i døren?) Før vinduet satt seg i skammekroken var orginalradioen kranglete med volum som gikk fra lydløst til sprengte trommehinner i en knapp berøring av volumknappen! (sammenheng?) Samtidig verd å nevne at vinduet beveger seg sømløst uten merkelige lyder idet motoren er koplet fra, mao ikke noe føkk øpp med wiren! Har noen koplingsskjema eller lign av ledningsføring fra døra inn i bilen? All hjelp og erfaringer verdsettes stort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2013 Det er veldig vanlig med brudd på kablene der ledningsstammen går over fra karroseriet til døren. Så her er stedet å sjekke aller først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2013 Tusen takk Per, så vanlig at tre var helt avisolerte og separerte mens en annen var avisolert. Funker som smurt nå. Har en motor og to brytere til salgs om noen har behov! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...