#1 Skrevet Mai 22, 2005 Er det noen som har den nye typen skiltplater til overs, 2 stk???? skal bytte skiltene mine fra gamle grønne til nye hvite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2005 Dette er bestilt. Håper vi får dette til oss i Bergen lokallag på Våler treffet. Jeg legger ut info på vår lokallagsside når vi har dette på lager. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2005 hei Thomas. er det noe nytt om skiltplatene? jeg konventerer til hvite skilt på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Eg har ett liggende, da er du halvveis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2005 Hallo. Vi skulle ha fått nye skiltplater på Vålertreffet men det er fullstendig tomt over alt. Det er satt igang arbeid med å få trykket opp flere, så vi som mangler må bare desverre vente litt til. Men beskjed kommer når ting er i hus. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2005 Klubben har sendt en felles bestilling på skiltplater. Skal gi beskjed når vi får de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2005 Slitplaten er kommet. Jeg tar de med meg på møte påtirsdagen 21 juni. Selges for kr. 50,- til medlemmer ! (Pengene går rett i klubbkassen til Bergens Klubben !) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 16, 2005 jiiiiiiiiiiiiipppppppiiiiiii! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...