Anbefalte innlegg

hei.jeg har en audi A6 2,7tdi quattro s-line,har hørt at det skal være mulig å senke bilen ca 3cm lavere enn det gjør orginalt.noen som har vært borti det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er muligt, men da blir det jo å bytte fjærer, eller om du har luftunderstell må det programerest.

S-line er vel allerede senket 20 mm i forhold til standar, å kjøper du fjærer med 30 mm senk vil det da bli 10mm lavere enn nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

30mm senk på disse bilene utgjør ganske mye faktisk.

Blir pent å se på, men litt upraktisk å bruke på annet enn motorvei.

Har senket en sånn med 30mm fjærer som i utgangspunktet er s-line, og det går fint med 20" hjul også :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din har luftfjæring Andreas ! Så om du kobler bilen til VAGCOM, vil du kunne senke bilen der!

Skal høre med en om han har tid til å få senket den for deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din har luftfjæring Andreas ! Så om du kobler bilen til VAGCOM, vil du kunne senke bilen der!

Skal høre med en om han har tid til å få senket den for deg :)

Har samma bilen m/luftfjæring og bor i Telemark og ønsker også en 25-30mm lavere bil.

Er det mulig å høre med han med VAGCOM om han vil ta en til? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg sjekke ut vet du ! Han er nylig blitt huseier, så regner med at han har litt på agendaen om dagen. Men I'll check it out !

Evt kan vi se når vi skal ha lokallagstreff på enten Gvarv eller Notodden 07.10 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.hadde satt pris på det ja, mangler ligsom det lille ekstra etter jeg fikk på 20" felgene.hva vill det koste å få ordna det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.hadde satt pris på det ja, mangler ligsom det lille ekstra etter jeg fikk på 20" felgene.hva vill det koste å få ordna det?

Tror ikke det skal koste så mye :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.jeg lurte på om du hadde fått pratet med han som event kunne senke bilen min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.