#1 Skrevet September 4, 2013 hei.jeg har en audi A6 2,7tdi quattro s-line,har hørt at det skal være mulig å senke bilen ca 3cm lavere enn det gjør orginalt.noen som har vært borti det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 4, 2013 Alt er muligt, men da blir det jo å bytte fjærer, eller om du har luftunderstell må det programerest. S-line er vel allerede senket 20 mm i forhold til standar, å kjøper du fjærer med 30 mm senk vil det da bli 10mm lavere enn nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2013 30mm senk på disse bilene utgjør ganske mye faktisk. Blir pent å se på, men litt upraktisk å bruke på annet enn motorvei. Har senket en sånn med 30mm fjærer som i utgangspunktet er s-line, og det går fint med 20" hjul også :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2013 Bilen din har luftfjæring Andreas ! Så om du kobler bilen til VAGCOM, vil du kunne senke bilen der! Skal høre med en om han har tid til å få senket den for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2013 Bilen din har luftfjæring Andreas ! Så om du kobler bilen til VAGCOM, vil du kunne senke bilen der! Skal høre med en om han har tid til å få senket den for deg Har samma bilen m/luftfjæring og bor i Telemark og ønsker også en 25-30mm lavere bil. Er det mulig å høre med han med VAGCOM om han vil ta en til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2013 Det skal jeg sjekke ut vet du ! Han er nylig blitt huseier, så regner med at han har litt på agendaen om dagen. Men I'll check it out ! Evt kan vi se når vi skal ha lokallagstreff på enten Gvarv eller Notodden 07.10 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2013 Hei.hadde satt pris på det ja, mangler ligsom det lille ekstra etter jeg fikk på 20" felgene.hva vill det koste å få ordna det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2013 Hei.hadde satt pris på det ja, mangler ligsom det lille ekstra etter jeg fikk på 20" felgene.hva vill det koste å få ordna det? Tror ikke det skal koste så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 5, 2013 Høres bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2013 Hei.jeg lurte på om du hadde fått pratet med han som event kunne senke bilen min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...