Anbefalte innlegg

Heisann :)

Har en Audi S3 2001 mod, i det siste så har turboen begynt å kutte veldig. Turboen funker fint i det jeg starter bilen, drar den aldri på gira før jeg vet at den er god og varm. Når bilen har blitt varm og jeg begynner dra litt på gira så funker det helt fint en liten stund, men etter hvert så er det nesten som om turboen bare 'skrur seg av'. Jeg har ikke turbotrykk måler men kjenner at alt trykket forsvinner helt. eneste 'løsningen' jeg har er at hvis jeg skrur av og på bilen så funker turboen en liten stund igjen til jeg drar på skikkelig, så kutter den fullstendig igjen.. Noen som vet hva det kan være? : klø :

Er ikke et bil-geni selv, men har hørt rykter om at 'waste-gaten' kan være ødelagt, dere har nok mer peiling enn meg om hva problemet kan være.

Bilen er så vidt jeg vet, chippet hos TS-Racing og har simons sports system + KN filter. Da jeg kjøpte bilen var den allerede chippet.

Bra flaut her en dagen da jeg ble parkert av en ordinær, god og gammel mercedes : gråter :

Takk på forhånd! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med bilen din, men regner med at den går i nødmodus hvis den kutter, er det sånn at du kan holde farta du har, men det skjer nada når du trykker på gassen? Min a3 2005 mod oppførte seg sånn når min turbo hadde tatt kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er fint brukbar når den kutter men er som om jeg går fra 265 hest til drøye 80 hest :P klarer fint å komme opp i fart og bilen går på frem, er bare alt trykk og kraft turboen byr på som forsvinner, men regner med å få tatt den inn på møller en dag i nærmeste fremtid for å få lest av feilmeldinger, kanskje jeg vet mer da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.