#1 Skrevet September 4, 2013 (endret) Alt er èn mnd gammelt og knapt innkjørt. Noen hvite striper og merker etter dekkomleggingsmaskin men ingen kantkjøringer. Kan nok mest sannsynlig poleres vekk veldig enkelt. Nydelige felger med dekk fra øverste hylle. Felg: 8.5x19 ET45 Dekk: 235/40/19 Pris: 15000,- /Felg og dekk 9000,- /Kun felg Vil egentlig ikke selge da jeg elsker disse hjulene men siden bilen skal brukes på hytteveier vil jeg ha felger "det ikke er så farlig med". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2013 Du ass... Hva nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2013 Du ass... Hva nå da? Hehe, vi får se, noe litt mer OEM... Rotor i 18"/19" er forøvrig interessant som bytte/delbetaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2013 Opp igjen... Som nevnt over er jeg interessert i innbytteforslag, da kun OEM VAG. Veldig interessert i rotor i 18"/19". Ved bytte i 19" beholder jeg naturligvis dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 13, 2013 Bytte med originale "alltrack" felger, med litt mellomlegg. Selvfølgelig strøkne, dekka er conti contact 5, 225/45/18. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 13, 2013 Veldig pene hjul Bjørn Erik men er på jakt etter 5-eika felger. Men jeg har de i bakholdet da dekkdimensjonen egentlig blir perfekt på bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2013 Opp igjen… Åpen for bud på hele pakka eller så kan jeg selge kun felgene for 9000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 24, 2013 Jeg har Rotor (Ocean Toronado) i 9x20" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2013 Jeg har Rotor (Ocean Toronado) i 9x20" Blir nok for bredt og stort Tommy, 19" er på grensen av hva jeg orker nå når function -> form gjelder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...