#1 Skrevet September 5, 2013 Ønsker å kjøpe en Blaupunkt Concert II-spiller fra Audi A2 eller A6 4b Ønsker også å kjøpe et can-bus simulator for å bruke med den i min C4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2013 Jeg har en slik liggende fra min A4 B6. Vet ikke om de går om hverandre jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2013 Hei Øyvind. De går overends forsåvidt, er bare litt forskjellig utforming/størrelse på dem. De i A6 og A2 skal passe bra der den orginale spilleren sto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2013 dytt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2013 Hentet en 2003 4b fra Sverige på lørdag, og har en spiller blir til salgs. Skal først opp til Senja til jul/nyttår. FM/CD knappen er litt slitt. Har kode. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...