#1 Skrevet September 5, 2013 Noen som kan anbefale firma/person som tar jobben med å skaffe/overhalle/bytte girkasse til A8en? Kunne tenkt meg å bruke minst mulig penger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?186328-TEOmotors-i-Poznan-Polen&highlight=teo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2013 Spør hos Auto Trans på Basberg ved Tønsberg, litt mer lokalt, og relativt grei pris og bra kvalitet på jobben! (Hvis de tar kassa du har, da..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2013 Endelig var A8en tilbake på gårdsplassen etter girkasseoverhalling hos Rats Så i dag skal det kjøres mange mil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2013 Så fint! Husk å kjøre til hjulebordet vårt på fredag også, da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2013 Lov å spørre hva denne overhalingen kom på? og hva som ble byttet? Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 4, 2013 Kom på 56'. Converter (forsterket), oljepumpe, ventiler, sentersupport i tilfelle den skulle gå senere. Så ble det byttet en del pakninger og flusha oljekjøller +++. Så gikk det noen timer med demontering/montering av kassa. - - - Updated - - - Så fint! Husk å kjøre til hjulebordet vårt på fredag også, da! Lenge siden jeg har vært der nå så skal se hva jeg får tid til Bjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2013 reparerte du en 98 mod a8 for 56 tusen bare for girkassa?? Jøssenavn sier jeg bare. Er jo ikke verdt mer enn det jo, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 4, 2013 reparerte du en 98 mod a8 for 56 tusen bare for girkassa?? Jøssenavn sier jeg bare. Er jo ikke verdt mer enn det jo, Bare for girkassa Ble som ny etter overhallingen, så nå har jeg bil i mange år Bilen er påkostet nå godt over 230' de siste 8 årene så forhåpentlig var dette den siste store kostnaden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...